Kära deprimerande söndag!



Hi Babeeeeeees!

Today was absolutely one of The worst Sundays in history!
Can yall believe that I didn´t go out at all today? Not even for one sec! Satt hemma och städade mitt katastrofala- stökiga rum och sedan pluggade jag klart No-arbetet. Wooooohooo, Party Hardy.
Men jag är iallafall spänd inför imorgon. Imorgon börjar min prao-dag hos Wayne´s Coffee.
Hoppas att allt går lika bra som planerat.

"HerreJesus...Tänk så måste jag slicka golvet tills det blir rent?! Eller tänk så snubblar jag framför kunderna och spiller hett kaffe över dem?!
Shit, borde aldrig haft bloggat. Kommer ha mardrömmar ikväll efter dessa tankar.
"

Take Care Dolls, XxXx Karmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0