Saknat bloggen!






Hi Dolls!
Aaa jo, jag vet! Jag borde skämmas för att jag inte har bloggat på länge.
En liten sammanfattning av min vecka, kanske?
Mån: Utvecklingssamtal. Det gick riktigt bra, bättre än vad jag hade förväntat mig.
Tis: Engelska prov...
Ons: ...Engelska prov! Jättelätt! Absolut inget prov som jag klagar på. Plus vår månads-matteprov.
En liten teaterföreställning på kvällen. Gick awesome!
Tors: Till Experimentariumet med klassen (vilket som ligger i Danmark). Hade jättekul! Dock fortfarande ledsen över att Sara inte kunde komma.
Fre: Fin middag ute ... Vilket som väntar på mig...NU!

TaTa, XxXx Karmen


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du blogga lite oftare?

2010-11-30 @ 13:59:59
Postat av: Anonym

kan du blogga lite oftare?

2010-11-30 @ 14:00:15
Postat av: Karmen

Sure, jag gör så gott jag kan (när jag har tid) :D.

2010-11-30 @ 16:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0