Skyll på nian...inte mig!



Hi Dooolls!
Jag vet! Jag skäms och det borde jag också göra. Men nian är ett helvete, rent ut sagt! Plugget är det svåraste och jobbigaste som finns just nu. I 8:an hörde man alltid att nian inte är ett gött-år-direkt, men att det är såhär illa...det kunde jag absolut inte tänka mig. Jag vill inte ens veta hur gymnasieåren kommer bli.
Nu lägger vi skolan bakom oss, för tillfället, och pratar om mitt sociala liv som har totalt ruttnat .
Men i fredags var jag med polarna och vi cykla sammanlagt runt hela staden tills vi hittade en plats vi kunde sitta. Skrattade ihjäl mig efter två deprimerande veckor av plugg.

TaTa Yall, XxXx Karmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0