Mot Maulmöu!



Hallöööh dolls!
Jobbade/praoade från kl. 09.00 till 16.00 och allt gick enligt planerat. Diska, städa, moppa, köpa, servera och så vidare. Träffade Isa vid lunchtiden och åt lunch med henne på en skola, vill skriva skitkul men istället får det bli skitstressigt! Vi hade bara 20 min på oss at ta oss till och från skolan!
Nu tar jag mig mot Malmö för att utföra en persisk tradition (eld-fest)
med andra iranier. Och det ... mina små kottar kommer bli SKITKUL!

Take Care, XxXx Karmen


Kommentarer
Postat av: Bella

Varför tar du tallriken under?

2011-03-15 @ 21:39:24
Postat av: Karmen

Hahahahahaahahahah...Pissar på mig snart!

2011-03-17 @ 17:22:58
Postat av: Anonym

tja!



kul att du kom fram idag! :)



ha det grymt! /Andreas

2011-04-24 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0